سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات کلیدی آموزش طراحی سایت پروژه محور

امروزه معمولا تمام افراد در وب سایت های مختلف به دنبال جواب های خود هستند و اطلاعات مختلفی را از طریق سایت ها به دست می آورند. بسیاری از کارهای آنلاین از طریق وب سایت ها ممکن شده و به نوعی دیگر افراد برای کسب اطلاعات کمتر به مکان هایی مانند کتابخانه روی می آورند. اگر شما هم علاقه مند هستید تا یک وب سایت برای خود داشته باشیم، پیشنهاد می کنیم با کمک آموزش طراحی سایت پروژه محور برای این کار اقدام کنید.

اولین مرحله طراحی سایت چیست؟

اولین مرحله برای راه اندازی یک وب سایت، انتخاب نام دلخواهتان برای آن است. البته منظور از دلخواه این نیست که شما می توانید هر اسمی به ذهنتان رسید را برای سایت خود در نظر بگیرید. تمام مواردی که در ادامه به شما می گوییم، از جمله همین انتخاب نام سایت یا دامنه دارای قوانین و شرایط خاصی هستند. 

پس آن انتخاب روش ایجاد سایت مرحله بعدی است. شما می توانید با کمک آموزش طراحی سایت پروژه محور، روش مدنظر خود را انتخاب کنید. چرا که طراحی سایت به روش های مختلفی وجود داشته و تنوع دارد.

مبحث آموزش طراحی سایت پروژه محور بستگی به این دارد که شما از چه روشی برای ایجاد سایت خود استفاده کنید. در واقع پس از انتخاب روش موردنظر باید به آموزش طراحی سایت پروژه محور مراجعه کنید. ما در ادامه چندین روش محبوب برای طراحی سایت را به شما معرفی می کنیم.

آموزش طراحی سایت پروژه محور

دو مورد از محبوب ترین روش های ایجاد یک وب سایت

  • برنامه نویسی 

برای استفاده از این روش، شما باید به زبان های برنامه نویسی وب سایت مانند html، CSS و جاوا اسکریپت مسلط شوید. اگر چه یادگیری این زبان ها بسیار لذت بخش می باشد، اما زمان زیادی طول می کشد تا بتوانید در این زمینه متخصص شوید. از طرفی در صورت تخصص در این زمینه می توانید درآمد خوبی هم داشته باشید.

  • سیستم مدیریت محتوا یا CMS

اگر قدری هم در زمینه طراحی سایت اطلاعات داشته باشید، حتما نام سیستم های قدرتمندی مانند وردپرس، پرستاشاپ یا جوملا را شنیده‌اید. مواردی که گفتیم همه جزو سیستم های مدیریت محتوا رایگانی هستند که در عین حال بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند. محبوبیت و قدرت آنها به قدری است که حتی سایت مهمی مانند ناسا از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کرده است. به هر حال این گزینه برای افرادی که قصد ایجاد یک وب سایت بی عیب و نقص در کوتاهترین بازه زمانی را دارند بسیار عالی است.

آموزش طراحی سایت

اهمیت آموزش طراحی سایت پروژه محور

برای انجام هر کاری در دفعه اول، قطعا نیاز به آموزش آن داریم. آموزش طراحی سایت پروژه محور نیز به همین دلیل ایجاد شده و به کمک ما آماده است. پس اگر اراده کردید که یک وب سایت ایجاد کنید، باید از آموزش طراحی سایت پروژه محور استفاده کنید. آموزش طراحی سایت پروژه محور به دو صورت رایگان و پولی در دسترس شما قرار دارد.

 

آکادمی آموزشی فیداکسو در زمینه آموزش طراحی سایت پروژه محور 0 تا 100 فعال می باشد. در نتیجه شما می توانید با مراجعه به این سایت مقالات و آموزش های مختلفی را به صورت رایگان مطالعه کرده و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

منایع:

wikipedia

smashingmagazine

fidaxo

w3schools